Forsendelse, ombytning og returnering
Info til dem, der ønsker at ombytte/returnere en ordre, der er afgivet før den 27. maj.
Den 27. maj lancerede vi vores nye hjemmeside og vores nye returneringssystem, som gør returneringer meget nemmere og hurtigere.
Dette gælder alle nye ordrer, der er afgivet efter den 27. maj. Hvis du har afgivet en ordre før denne dato, kan du registrere din ombytning/returnering ved at klikke her (skift sprog i øverste højre hjørne, hvis nødvendigt).
Forsendelse
Vi sender over hele verden med ekspresleveringer. Fragtmulighederne, leveringstiden og prisen for forsendelse samt grænsen for gratis forsendelse (hvor det er relevant) vises i indkøbskurven, hvis du klikker på indkøbskurvikonet i overskriften. Bemærk, at indgraverede produkter altid har 5 ekstra arbejdsdages leveringstid.
Alle varer (undtagen specialfremstillede sko) sendes direkte fra vores lager i Sverige. Ordrer afgivet inden kl. 12.00 svensk tid afsendes samme dag.
Moms (merværdiafgift), told og toldinformation
For alle lande inden for EU og Norge er alle omkostninger inkluderet i den samlede pris (moms, told osv.), for lande uden for EU trækker vi automatisk svensk moms (25%) fra i den pris, der er angivet på hjemmesiden.
Potentielle lokale afgifter på moms, told, skatter, administrationsgebyrer osv. kan tilføjes afhængigt af lokale regler i dit land. Dette er noget, vi ikke tager ansvar for, men hvis du er usikker, er du velkommen til at sende os en e-mail, så kan vi informere om vores tidligere erfaringer fra tidligere ordrer fra dit land.
Returnering
Vi tilbyder 14 dages retur- og byttepolitik. Hvis dit køb ikke passer perfekt, kan du bytte eller returnere det inden for 14 dage og få pengene tilbage eller bytte det. Varen og emballagen (hvis relevant) skal være i original stand.
Alle returneringer skal registreres i vores returportal, hvor du nemt bliver guidet og får alle oplysninger om processen:
Omkostninger ved returnering for tilbagebetaling
Som kunde er du ansvarlig for returforsendelsesomkostningerne. De nøjagtige omkostninger varierer afhængigt af dit land og vil blive vist i returportalen, når du registrerer din returnering.
Som reference er de anslåede returomkostninger ca. €19 i Europa og fra $37 for returneringer uden for Europa. For præcise priser, se venligst returportalen eller kontakt os på ktj@skolyx.se.
Omkostninger ved returnering til ombytning
Inden for EU og Norge tilbyder vi 1 gratis ombytning af sko, for ordrer uden for Europa er omkostningerne de samme for ombytning som for returnering til refusion. Omkostningerne til den nye forsendelse betales af os.
Reklamationer og klager
Vi sætter en stor ære i kvaliteten af vores produkter. Men hvis du modtager en defekt eller fejlbehæftet vare, undskylder vi oprigtigt for ulejligheden. For at indgive et krav skal du registrere det i vores returportal med alle de nødvendige oplysninger. Vi vil vurdere sagen og finde en løsning, hvad enten det er en ombytning, reparation eller tilbagebetaling, i overensstemmelse med gældende forbrugerrettigheder. Trinnene er
Returnering til reparation.
Retur til ombytning af identisk vare.
Returnering med henblik på tilbagebetaling.
Vi gør det altid i disse trin, og det er ikke muligt som kunde at kræve tilbagebetaling eller lignende, før vi har udført de foregående trin. Når du afgiver en ordre hos os, godkender du, at ovenstående trin vil finde sted, og det er ikke muligt at vælge en anden ordre. Når vi er så tydelige omkring dette, er det blot for at undgå forvirring og unødvendige diskussioner om uklare processer.
Som altid er du velkommen til at kontakte os på ktj@skolyx.se eller via chatten, og vi vil med glæde hjælpe dig.